Ahad, 26 Jun 2011

JUSMAQUI - Jus Kesihatan Kita~

Untuk mendapatkan produk ini sambil menjana pendapatan, sila daftar percuma dahulu di JusMaqui..

Maqui Berry telah digunakan berkurun-kurun oleh suku Mapuche India dari Amerika Selatan. Buah ini tumbuh secara eksklusif di Patagonia Wilayah Selatan Chile dan Argentina. Maqui Berry merupakan simbol kekuatan, kesihatan dan kecergasan, ia juga dipercayai oleh orang asli bahawa ia mempunyai kuasa penyembuh yang menakjubkan. bHIP Global dengan bangganya membawa formula mustahil ini ke seluruh dunia bagi kali pertama. Selain daripada rasa sedapnya, anda juga akan menerima kombinasi nutrisi yang paling kuat, yang tidak pernah dijumpa di mana-mana di seluruh dunia.

Untuk mendapatkan produk ini sambil menjana pendapatan, sila daftar percuma dahulu di JusMaqui..

Doktor dan saintis telah megambil keputusan untuk menggabungkan Premium Costa Rica Lidah Buaya Vera, Mineral Ionik Laut dan Resveratrol dengan Maqui Berry untuk mencipta produk unik yang dipercayai akan menawarkan faedah-faedah yang mendalam untuk berjuta-juta orang. Bahan-bahan ini telah diuji secara saintifik dan telah menunjukkan keputusan yang menakjubkan. Dengan menggabungkan bahan-bahan ini, bHIP Global telah mencipta produk yang amat istimewa dalam kategori ini. Ia adalah supplemen yang menakjubkan. Hayatilah badan yang sihat.
Antioksidan adalah bahan-bahan yang meneutralkan radikal bebas, sebatian-sebatian yang dihasilkan oleh metabolisme dan pendedahan kepada toksin dan sinaran yang membahayakan. Kerosakan radikal menyebabkan perubahan yang berlaku disebabkan oleh peningkatan usia. Ia juga akan menyebabkan keradangan, kardiovaskular dan merosakkan sistem saraf, fungsi pengimunan, serta perubahan sel-sel kanser.

Tahap aktiviti anti-oksida dalam makanan atau supplemen akan diukur oleh mata ORACnya. Semakin tinggi mata ORAC, semakin kuatlah aktiviti anti-oksidanya. Graf berikut menunjukkan kekuatan antioksidan Maqui Berry yang luar biasa berbanding dengan buah-buahan yang lain.

                                           Buah-buah Maqui Berry
1. Beri / Buah yang mengandungi antioksidan yang tertinggi di seluruh dunia.
2. Menurunkan berat badan.
3. Meninggatkan kekuatan dan daya ketahanan.
4. Menyokong kesihatan penuaan.
5. Meneutralkan radikal bebas.
6. Sumber vitamin C, kalsium, besi dan kalium yang bagus.
7. Menambahkan paras tenaga.
8. Aktiviti anti-radang.
9. Melindungi LDL daripada pengoksidaan.
10. Menguatkan tulang dan sendi.
11. Memutihkan kulit dan melindungi kulit daripada sinaran matahari.


                                                    Resveratrol

1. Mengandungi Resveratrol sebanyak 7 botol wain merah dalam satu sajian.
2. Meningkatkan kesihatan dan melanjutkan hayat hidup.
3. Melindungi sistem kardiovaskular.
4. Merangsang aktiviti penyahtoksikan dalam badan.
5. Aktiviti anti-inflamasi.
6. Melindungi anda daripada kanser dan kekacauan neurodegenerative seperti Alzheimers dan Parkinsons.


                                                Lidah buaya vera 
 1. Mengandungi vitamin, mineral, asid amino dan unsur surih yang lain, membolehkan badan supaya berupaya menyembuhkan sendiri.
2. Meningkatkan kenalaran usus.
3. Memperkenalkan kulit yang sihat.
4. Membantu dalam pengawalan berat badan.
5. Mengurangkan keradangan dan kesakitan yang disebabkan oleh artritis, sendi-sendi dan otot-otot.
6. Mengawal keasidan perut.
7. Membantu pesakit kencing manis peringkat kedua.
8. Vitamin B yang tinggi untuk peredaran darah, kardiovaskular, pencernaan dan kesihatan sistem imun. 



                                                Mineral Ionik Laut
1. Diperlukan untuk penghasilan saraf dan pengecutan otot.
2. Diperlukan untuk memasukkan nutrisi dan mengeluarkan bahan-bahan buangan dari sel.
3. Diperlukan untuk menyerap nutrisi dari saluran penghadaman.
4. Membantu untuk mengambil nutrisi yang khusus untuk mendapat faedah yang sepenuhnya.
5. Diperlukan untuk penyenggaraan imbangan asid-bes dalam badan.
6. Penting untuk memastikan hati dan buah pinggan berfungsi dengan baik, dan menyahtoksikan badan kami.
 

Campuran Buah yang menakjubkan – Campuran eksklusif buah kami yang menakjubkan ini mengandungi: strawberi, kranberi, beri biru, bilberries, raspberi dan elderberi. Campuran beri ini merupakan satu sumber antioksidan yang amat penting dan menambahkan rasa sedap kepada formula yang menakjubkan ini.

 Untuk mendapatkan produk ini sambil menjana pendapatan, sila daftar percuma dahulu di JusMaqui..

 Testomoni Pengguna..

“Saya telah menghadapi masalah gastrik selama lebih 10 tahun. Berbagai produk telah dicuba tetapi kurang berkesan. Selepas meminum Jus Maqui sebanyak 3 oz sehari saya dapati masalah gastrik saya telah hilang sepenuhnya.” – Madam Ng, Klang

“Dengan mengamalkan Jus MAQUI kehidupan saya berubah secara drastic, saya rasa lebih segar dan muda kembali. Saya telah hilang sebanyak 30 lbs dan penyakit diabetis tahap 2 telah tiada, tidur pun semakin nyeyak – Azman Rawang.

“Saya telah menggunakan Jus MAQUI selama 3 minggu dan berat badan saya hilang sebanyak 9 lbs tanpa menukar cara pemakanan saya” – Amanda, KL.

“Umur saya telah mencecah 57 tahun, setiap bulan saya , setiap bulan saya mendapatkan rawatan di klinik, bermacam-macam suplemen telah dicuba semuannya bagus tetapi Jus Maqui memang sungguh hebat sebab doktor terkejut dengan tekanan darah saya 120/80 yang sebelum ini tidak pernah kurang dari 140/110” – Cg Hanafi, Kajang

“Sebelum ini saya mengalami tidur berdengkur, selepas 2 bulan meminum Jus Maqui, anak saya memberitahu, mami tidak kuat berdengkur lagi, saya sungguh terkejut ” - Ms Angela, Klang.

"Saya mengalami masalah sakit belakang dan lenguh-lenguh ketika bangun tidur, selepas mengamalkan Maqui Juice selama seminggu, masalah sakit belakang dan lenguh-lenguh hilang sama sekali. Pecahan di bahagian tumit kaki saya semakin pulih dan sekarang saya dapat menjalani kehidupan yang lebih sihat dan segar. Maqui Juice memang menakjubkan!.-Mazeri Othman (Cikgu Deen) Pasir Mas Kelantan.

"Suami saya (Mazeri) mengalami masalah sakit belakang yang teruk dan keletihan setelah penat bekerja. Bagi saya Maqui Juice banyak merubahkan amalan penjagaan kesihatan keluarga saya".-Haslina Abg Ghapar. Pasir Mas.

“Saya mengalami masalah sakit sendi yang berpanjangan, tetapi selepas mengamalkan Jus Maqui selama 2 minggu sakit sendi saya beransur-ansur lega.” - Ust Mat, Bangi.

“Sebagai seorang pesakit kencing manis, setiap hari saya sentiasa letih dan tidak bermaya, tetapi setelah mengamalkan JUS MAQUI selama seminggu saya semakin cergas dan dapat berdiri lama untuk mengajar” - Cikgu Hasyim, Kota Bharu.

“Tulang belakang saya terseliuh dan sentiasa terasa sakit, tetapi selepas mengamalkan JUS MAQUI, saya tidak merasa sakit lagi” - Maniam Kuala Lumpur.



Penasihat Perubatan Oleh DR AMIR FARID
Superberry Maqui ~ JUICE antioksidan PALING KUAT DI DUNIA


Saya ingin berkongsi dengan anda semua mengapa saya sangat mengesyorkan dan memilih jus campuran Superberry Maqui.

Berry Maqui, yang merupakan bahan utama jus ini memiliki kandungan tertinggi ORAC antioksidan (ukuran kekuatan antioksidan) dari semua jenis buah-buahan dan juga mengandungi anthocyanin dan polifenol yang amat berkesan untuk proses antioksidan dan fitonutrien. Selain itu, jus ini juga dicampur dengan 3 jenis buah-buahan yang lain iatu Blueberry, Raspbery dan Elderberry yang juga mengandungi antioksidan dan fitonutrien yang tinggi di samping jenis buah itu sendiri yang unik kerana mengandungi anthocyanin dan polifenol. Jus ini juga dicampur dengan jambu Chile, yang sememangnya kaya dengan kandungan nutrisi, dan mempunyai rasa yang enak untuk diminum.

Semua buah-buahan mengandungi kandungan nutrisi yang tinggi yang boleh membantu dalam penjagaan kesihatan badan terutamanya bagi pembentukan sel-sel dan juga kesihatan organ.Namun begitu, berry Maqui adalah yang terbaik kerana mengandungi ORAC yang tinggi berbanding buah-buahan lain seperti Acai Berry, Berry Goji (wolfberry), Manggis, Delima, Noni dan lain-lain lagi.Gaya hidup kita pada hari ini yang banyak menggunakan tenaga boleh menyebabkan kekurangan nutrisi di dalam badan seterusnya mengakibatkan pelbagai jenis penyakit. Oleh itu jus ini adalah yang terbaik bagi anda untuk meningkatkan sistem imunisasi badan, melambatkan proses penuaan dan juga untuk mengelakan dan merawat pelbagai jenis penyakit seperti aterosklerosis, artritis, katarak, diabetes, hipertensi, penyakit jantung, dan stroke, Jus ini juga telah terbukti boleh merawat penyakit kanser usus dan leukemia.

Dari pengalaman kaum Indian Mapuche asli yang telah menggunakan berry Maqui secara tradisional selama berabad-abad lamanya, ianya terbukti bery Maqui dapat mengubati pelbagai penyakit sepert sakit kerongkong, cirit-birit, buasir, melahirkan, demam, tumor dan penyakit-penyakit lain. Daun Maqui juga merupakan anti-diabetes, anti inflamasi, kesan analgesik dan antimikrob.

Penyelidikan saintifik telah membuktikan bahawa Bery Maqui boleh meningkatkan imunisasi tubuh . dengan merangsang fungsi sendi dan memastikan pertumbuhan sel normal dalam usus besar, pankreas, payudara, dan organ-organ lain tanpa menyebabkan kesan sampingan kepada badan dan ketidakselesaan kepada perut.

Antioksidan adalah nutrisi yang sangat penting kerana ianya berfungsi melindungi sel-sel kita dari kerosakan radikal bebas. Setiap sel diserang oleh lebih dari 10.000 radikal bebas setiap hari, dan kita perlu antioksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan serangan ini.

Anthocyanin dan polifenol adalah antioksidan kuat yang terkandung dalam buah bewarna ungu gelap ini. Ianya sangat anti-inflamasi, mengurangkan reaksi alahan, dan juga mengurangkan pengoksidaan LDL (kolesterol jahat). Ia juga melindungi pembuluh darah dari kerosakan oksidatif, dan membantu mencegah komplikasi mikrovaskuler kepada penderita diabetes, serta masalah macrovascular yang menyebabkan serangan jantung dan stroke.
Maquiberry jus campuran Superfruit sangat berkesan. Oleh itu anda hanya perlu mengambil ½ oz atau 15ml sehari untuk memastikan bahawa anda telah mendapat dos antioksidan yang diperlukan setiap hari di samping antioksidan lain yang terkandung dalam makanan anda seperti buah-buahan & sayuran yang mengandungi banyak antioksidan dan fitonutrien.

Untuk kesihatan yang baik, anda harus minum jus Maqui Superberry sebagai sebahagian daripada suplemen kesihatan harian anda. Jika anda mempunyai beberapa masalah kesihatan, anda boleh mengambil dua kali sehari atau bahkan lebih. Biarkan jus buah yang paling kuat di dunia melindungi sel-sel anda, dan meningkatkan kesihatan anda!

Untuk mendapatkan produk ini sambil menjana pendapatan, sila daftar percuma dahulu di JusMaqui..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan