Khamis, 30 Jun 2011

iPhone 5? Betul ke??

  *[Kelab Jutawan] Terbaca lak kisah jutawan..Pendapatan beliau sehari dianggarkan Sebanyak RM6 Juta Sehari iaitu Bill Gates (Pengasas Microsoft)..Cuba bayangkan,apa dia buat dgn duit sebanyak tu..tu saya belum cerita tentang Mark Zuckerberg (Pengasas Facebook)..Rahsia Mereka ada di sini: http://bit.ly/lyIjY0 Nota harian mreka ada disini: http://on.fb.me/jaxfFl Like pages ini: http://www.facebook.com/FormulaKelabJutawan

---> Dengarnya iPhone 5 akan dilancarkan pada bulan September tahun ini (2011). Betul atau tidak tu lain cerita laa kan? Tapi agak-agaknya, functionnya sama ke atau atau yang lain sikit erkk? Yang pasti design iPhone 5 ini pasti lain dari iPhone sebelum ini. Tapi saya rasa iPhone 5 ini macam mini iPad2 laa pulak? Nak tahu kenapa? Cuba tengok gambar ini:





ps: Dengar kata designer iPhone 5 ini ialah Michal Bonikowski.. Apa-apapun kalau nak beli iPhone kenalah tunggu iPhone 5 ni keluar yerkk! Hehehe.. Sekiannn..

[ads] Churp Churp baru sahaja melancarkan sebuah peraduan yang diberi nama The Night Race! Apa yang menarik tentang peraduan ini? Jika anda sertai peraduan ini, anda berpeluang memenangi pelbagai hadiah termasuk sebuah iPad 2, sebuah Canon EOS 550D atau sebuah HTC Desire! 100 pemenang selepas itu bakal memenangi sepasang tiket wayang TGV! Dan 20 pemenang top akan menerima juga barangan EKSKLUSIF iaitu Churp Churp Plushie dan flashdrive! Jadi apa tunggu lagi, sertai peraduan ini sekarang! Klik SINI untuk sertai peraduan tersebut..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan