Sabtu, 23 April 2011

MIZA PELAJAR AF9 YANG TERSINGKIR MINGGU KE-3 & OPERASI GUGUR SERTA FORMULA LUAR BIASA

KUALA LUMPUR: Miza terpaksa melupakan hasrat untuk merebut gelaranjuara Akademi Fantasia musim kesembilan (AF9) apabila menjadi peserta pertama yang tersingkir daripada program realiti popular itu.

Pengumuman penyingkiran Miza itu dilakukan oleh hos, Aznil Nawawi setelah mendapat undian terendah daripada peminat dan penonton. Miza yang membawakan lagu Sofea Jane nyanyian asal Black Mentor 3 telah memberikan persembahan yang agak mengecewakan.

Dengan penyingkiran itu, secara tidak langsung telah memberi peluang kepada 9 orang pelajar lain untuk bergelar juara AF9.

Mereka yang masih meneruskan perjuangan adalah Azri, Erul, Kay, Afif, Raqib, Lena, dan Nera. Aida dan Amir telah digugurkan dari AF9 dan telah diserap masuk oleh Fina iaitu Adik kepada Aida AF9 dan Hazama. Diharapkan dengan kehadiran mereka akan menghangatkan lagi pentas AF yang terakhir ini.

Dua personaliti terkenal iaitu Fauziah Ahmad Daud dan Hattan telah diberi mandat sebagai pengkritik tetap untuk musim ini.

Manakala, Norman KRU bertanggungjawab sebagai pengkritik jemputan pada malam itu.

Sementara itu, pengetua AF9, Amy Search, menganggap persembahan pada malam tersebut menepati jangkawannya.

Manakala, Miza berkata dia telah menjangkakan bakal tersingkir berikutan undian terendah yang diterima sebelum konsert berlangsung.

* [ads] [Kelab Jutawan] Terbaca lak kisah jutawan..Pendapatan beliau sehari dianggarkan Sebanyak RM6 Juta Sehari iaitu Bill Gates (Pengasas Microsoft)..Cuba bayangkan,apa dia buat dgn duit sebanyak tu..tu saya belum cerita tentang Mark Zuckerberg (Pengasas Facebook)..Rahsia Mereka ada di sini: http://bit.ly/lyIjY0 Nota harian mreka ada disini: http://on.fb.me/jaxfFl Like pages ini: http://www.facebook.com/FormulaKelabJutawan

**[ads] Formula Luar Biasa! Masyuk untuk seumur hidup anda! Jangan menyesal jika pakej ini habis!! Lengkap dengan AUTORESPONDER tanpa bayaran setiap bulan! Anda mahu rahsia jutawan? Rahsia bagaimana anda boleh dapat RM500 hingga RM1000 sehari secara SAMBILAN!! Kalau full time?? Layari http://tinyurl.com/formulaluarbiasapro untuk maklumat lanjut dan website peribadi saya di http://formulaluarbiasapro.webs.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan